my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Monday, April 16, 2012

yeah..parcel from Berlin..:)


semalam baru terpikir..harini dah pun ada depan mata..what a surprise!!sukanya dapat felok-felok planetes yang dah lama diidam-idamkan..:)Tq to sis Siti Ilmiah yg sudi melayan order saya..

bila dah depan mata, rasa syg pulak nak gunakan beg ni..ntah apa-apa ntah!!!rabu or kamis akan sampai lagi satu parcel 'idaman hati' saya..ohhhh!!mmg gue tak sabar...hehehe..setahun takyah beli beg dah..:)
*tak kesah lah org nak cakap bag ni kat pekan sehari berlambak pun, apa yg penting gue maukan kualiti yg ngetop!!tahan lasak...n lagi satu, it is very spacious..hah..letak la banyak mana barang pun, ttp mantop gitu!!!itulah keistimewaan Longchamp!!gue sbnarnya, bukan kesah sgt ngan brand ni..tp kalau beli beg, biarlah berbaloi kualitinya ngan duit yang dah dikeluarkan..kalau lah ada beg yg dijual di pasar malam + kualitinya tip top, ofcoz gue beli jugak..tp setakat ni belum jumpa lagi ye..:))previous years, ada jgk beli beg guess..dlm RM5++(mmg gue takkkan beli beg jika harga lebih dari ni...hehe), tp hampeh je..tak tahan langsung..dah lah berat..macam ada batu 5 kg je dlm beg tu.. coach pun satu hal, besi kt tali beg pun dah sakit bahu gue nak mikulnya(try beg my luvly sis,coz me bukan pencinta coach)...bila dah in love ngan longchamp ni, rasenya mmg tak tukar brand lain dah..upgrade lagi maybelah..:)
dalam fb gue hari ni ada entry pasal fake item..kesian ada sorang minah tu, kena tipu..berabis RM1+++, tp beg gucci yg dia beli sbnarnya immitation..huhuhu..mau tak sedih woii..yg seller tu, nape lah jahat sgt yek..ngambik duit org dgn cara yg salah..haram tu woiii..gue pun saje bukak blog seller nih, mmg dah takde entry langsung dah..jahat betul 'manusia' ini..:(
adalah komen sorang tu, beli gucci kat one of the famous shopping mall in mesia nih..alih-alih, masa pi Italy, outlet gucci sana kata bag dia fake item!!mak aiiii...dalam butik pun jual fake item yek..tak tau lah nak cakap apa..most of them ckp, US mmg tak kesah jual fake items nih..tp bukan di Europe..so, be carefull ya..jgn hanya kerana mengejar jenama, kita ditipu..make sure seller tu mmg dah pernah buat transaction before n kalau boleh chat ngan buyers yg lain sebelum beli..like i did..daaaa...nanite!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...