my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Monday, April 02, 2012

Majlis Persaraan Pengetua

Hari ni diadakan Majlis persaraan Pengetua..sedih la pulak..walaupun Tuan Haji baru je lebih kurang 1 thn 1 bulan bersama kami, tp saya sangat sukakan caranya..sangat cool..kalau nak cakap ngan kita tu, sgt berhati-hati..sopan sgt!!tak pernah nak marah-marah..itu yg saya suka..me as usual, dah cekgu katering kan kenalah duk di AJK menhidang utk meja VIP..pepagi lagi dah ke dewan makan asrama utk setting table..penin jap tgk meja dewan tak dialas lagi..skirting dah ada..tp apa kelasss kan dok alas ngan plastik je..not so me lah kan..hehehe..cari budak Katering saya then suruh ambik itu-ini di bilik katering n after that gerakan memasang alas meja n skirting dilakukan..berperang gitu-gini ngan skirting..ok done!!tokey dewan janji nak sediakan pinggan hidang, so me tak ready ape-ape lahkan..tp haru kejap bila diaorg bagi dome yg amatlah tidak sesuai utk hidangan meja VIP..my ketua, Kak Nah dah macam nak nangis...dia pun balik rumah ambik pinggan mangkuk dia siap sudu n garfu cantek..so beres bab pinggan hidang..ajar budak lipat serviette..buat buffet style..masukkan aje sudu n garfu dalam serviette..simple je..itupun serviette ambik rumah mak mertua semalam..thanks mak..nanti saya ganti ye mak bila pi IKEA..:)..siap setting table, kami semua bergambar n pergi ke dewan..ada majlis di Dewan Sekolah..aku ni mmg mudah emo..mudah sgt sebaknya..ngalir air mata wehhhh!!gue mmg tak suka ye acara-acara perpisahan gini..jiwaku pilu!!huhuhu...Selamat Bersara Boss..u are the coooooollleeeestttttt person i've ever met!!!

bergambar kenangan bersama Tn Pengetua..ramai yg takde ni..luckily, saya ada utk meraikan Majlis Persaraan ini



bersama team menghidang..

 me bergambar bersama Pengetua..dgn banner pun jadilah


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...