my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Thursday, April 12, 2012

tudung aidijuma


memula tgk dalam majalah harmoni, hati gue dah terpikat tgk tudung 2-3 tone ni...dalam majalah nampak cantik..so, tgk address outlet ada di Bandar Pusat Jengka..biasalahkan, insan kurang sabar ini ajaklah sisuami nye ke Jengka semata utk membeli tudung ini..hehehe..bila masuk kedai, diorg baru masuk stok baru..makk aiiii...rambang mata gue!!semua cantek..semua kaler gue nak..tp sabar ye zetty..sabar!!harganye sangat reasonable..sehelai Rm15 je..murahkan? saya beli 4 helai dulu..tapi sehelai tu kawan gue dah rembat..so tinggallah 3 helai je..3-4 hari lepas tu mintak tolong my dear hubby pi beli..siap email gambar dalam majalah kat dia..hahaha..semangat kan!so adalah tambahan 3 helai lagi tudung aidijuma nih....itupun kira nasib coz hubby cakap dah banyak kaler abis..laku sangat tudung ni rupenya..cadangnya weekend ni nak buat lawatan kali kedua ke kedai Bawal Aidijuma..harap-harap adalah warna yang berkenan dihati..

1 comment:

  1. salam..da byk kali nak cari kedai tu kt jengka tp xjumpa pn..kt atas ke bwh kedai tu?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...