my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Wednesday, April 18, 2012

Longchamp? cukup!!!

tadi sampai satu lagi parcel..Alhamdulillah...cukup la dulu...enough..enough..hahaha..tahun depan pulak la kalau nak tukar pun, itupun kalau ada rezeki terlebih..:) itu janji saya dgn mr hubby ku..so, kenalah tepati..:) Longchamp ni saya beli ngan one of my fb's friends yang selalu pergi ke Paris...so, bank in duit n dah ada kat mesia, dia pos laju kat saya..ohh..mudah betul shopping sekarang ni kan..:) i loike..
kali ni saya beli Le Pliage Large Shopper Long Handle..hah..besor gedabak kau..sesuai ke nak bwk pi sekolah?..ahhh..lantak!!ada aku kesah..janji aku suka..nampak sgt cooolllll...:) pedulikan kalau ada yg kata tak sesuai pun...nak pulak warna navy tu mmg warna yg disukai..lglah i loike!! kali ni, nak letak segala benda semua bisa aje...
nampak gayenya lepas ni kena pejam mata la bila bukak fb..hehehe..to sis liza, sis ilmiah n sis hana..pleaseee..jgn terasa hati ye kalau i pejam mata nengok update uolllsss..gue harus memegang janji..:) ok,bila cukup je setahun, gue harus buka seluasnya mata ni semula..mau upgrade ke Le Pliage Cuir or Veau Foulonne line pulak selepas ini kalau ada rezeki..:)

Le Pliage Cuir line..full leather..




Veau Foulonne line..full leather


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...