my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Monday, April 09, 2012

aku mau kurus!!

problema betul sekarang nih..badan rasa mcm dipam-pam..bila makan je rase mengah..naik tangga nak ke kelas pun mengah..haih..dulu tak mcm nih..maybe sekarang dah banyak sangat lemak-lemak degil..shuuuuhhhh...shuuuhhhhh lemak..please la..pleassssssseeeeee!!EXERCISE..malas..DIET..nak, tp kang kena gastrik pulak..then, CONTROL MAKAN...mmg la nak tp masak yg simple-simple pun bertambah jugak nasik..so camne ni??ok..ok..nekad gilerrrsss nak kurus nih!!esok start light diet..buat step by step, tak mau ngejut..kesian perut kang!!first step..saya akan buat sendiri menu diet saya...apa guna saya ada belajar ilmu nutrition di university dulu kalau tak dipraktikkan..2nd step..saya akan follow menu itu..n lastly kalau berjaya, nanti saya share menu-menu itu ye...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...