my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Friday, March 02, 2012

syukur..saya kembali lega!!!

rabu hari tu, dalam pukul 4.30ptg, maybank call suruh ambik road tax..Alhamdulillah..setiap hari sebenarnya saya menunggu panggilan dari anda ye Puan Maybank..itulah penantian saya selama ini..2 minggu saya menunggu..kekadang hampir hilang sabar, tp malas nak layan sgt emosi yg kureng stabil ni kan..so saya pun coba utk jd positif...i keep in my mind, ada hikmah disebalik apa yg berlaku..bila gitu, tenang sikit hati nih..so, semalam, me balik ke ktn sekejap semata-mata nak ambik road tax itu..serius, rasa sgt tenang skrang...tak perlu nak rush pepagi hari..haihhh..mmg penat ye 2 minggu me terkejar-kejar...hari ni, hantar kereta pasang cover seat n dvd..dalam kul 7 baru siap..berganda rase lega saya..almost done!!cuti sekolah nanti, hantar spray pd part yg dah scratch sikit tu n tambah tinted utk cermin depan saje lagi...huhhh!!lega sesgt!!!SYUKUR..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...