my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Thursday, March 29, 2012

kenduri novel...:)

last week , saya dah order beberapa buah buku dari kakinovel.com..n semalam dah check nama saya dah dalam penghantaran..suka..so , tadi dah sampai novel yang ditunggu-tunggu...MAAF JIKA AKU TAK SEMPURNA..hah, tulah novel yang saya mmg dah follow online last year n finally dah dapat pelok pun ni hah..harini, saja2 bukak fb kakinovel, nama saya adalagi utk penghantaran harini..so it means esok akan dapat 3 lagi novel..hahahahahaha...suka tak hengat!!!boleh pulun mambaca this week..meriah hidup sekejap..dikelilingi novel2 yg mmg ditunggu..macam tau-tau je kerja mendaftar spm dah nak settle..so boleh la bergumbira, menenangkan jiwa yg dah 2 minggu berduka n sengsara mendaftar budak2 nak spm taun ni!!semalam my sis call dia cakap bank rakyat dah bagi dividen..Alhamdulillah..rezeki lagi...:) kebetulan, kat sekolah tadi datangla pakcik jual buku2 agama n quran digital..so, me rasa bulan ni dah bnyk duit abis kearah novel2 chenta..so, nak balance.. me belilah buku ilmiah pulak..BIOGRAFI AGUNG RASULLAH..memang mencari buku ni sebenarnya..Alhamdulillah, tak perlu susah mencari akhirnya dapat jugak..satu lagi, me beli buku Ustaz Azhar Idrus..ANDA BERTANYA USTAZ AZHAR IDRUS MENJAWAB..buku yang sangat bagus..kekadang kita rasa soklan tu simple, tp sebenarnya kita tak tau jawapannya..hukumnya..rase kurenglah pulak ilmu nih!! dan akhirnya...saya dapat jugak memiliki senaskah Al-Quran digital..dah lama simpan duit nak beli sebenarnya..tp tak tau yang mana yang terbaik..plan asal, nak beli masa pesta buku nanti..tp tak baik pulak rasenya bertangguh benda yang baik..lepas bertanya pd beberapa org ustazah di sekolah, so me pun beli..rezeki pakciklah ye..malam nanti saya maybank2u ye pakcik..harap2 banyak dapat pahala pakcik jual produk2 ilmiah nih..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...