my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Friday, March 16, 2012

after 8 years..

syukur Alhamdulilah...me dah selamat sampai ke JB ni..jenuh nak sampai ok..almost 6 hours drive from Raub..kami ikut PLUS..berhenti lunch kat RnR Machap..then terus sampai ke Skudai..masuk ikut Kempas..then, terus straight ke Danga Bay..thanks to PAPAGO..berbaloi-baloi membelinya...sgt-sgt teruja ye..after 8 years, saya tak sangka saya diberi peluang kesini lagi..Alhamdulillah..ambik peluang utk jenjlan some spots masa kami dating dolu-dolu..hehe..
 lagu maktab: "maktab kami..maktab kami..maktab yang kami cinta"..mmg saya jatuh cinta disini..:)

dalam 7-11 kat bandar Larkin ni lah, first time kami bertegur sape..selama ni hanya pandang dan senyum2 saje..

medan selera Larkin..kat sini kami cuma angguk-angguk, senyum-senyum, geleng-geleng je..setiap malam makan kat sini, dan setiap malam jugak lah tertengok pakwe saya tu..

Angsana ni tpt first time dating..hehehe..tak tau nak makan apa..alih-alih masuk KFC je..

selain dari tu, saya mmg mencari ini...
 Tauhu bakar..Alhamdulillah..dapat gak le merasa Tauhu Bakar disini..my feveret ever!

kedai feveret suami saya..kedai nilah tpt dia lunch zaman dolu-dolu..ada lagi restoren ni..mmg sedap!!kenapa lah saya tak pernah pergi dulu..arrrgggh..ruginye!







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...