my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Friday, March 30, 2012

Jamuan Persaraan

Semalam, after school, Koperasi Sekolah ada buat jamuan persaraan Tuan Pengetua di Hotel Seri Malaysia...tak ramai pun cikgu yang dijemput..tp tak tau kenapa ada jemputan utk saya..me bukanlah org penting sekolah pun...yang pergi ke majlis tu Penolong Kanan, Ketua-ketua Bidang, kaunselor, S/U - S/U besor, cikgu senior yg dah DG 48..malu gak wei..kecik sgt rase smlm..tp org dah jemput, takkan tak pergi..maybe i ni wakil unit peperiksaan sekolah lah kot..pikir positif!
Foods kat sini kira ok jelah..(ni jelah hotel yang besor di Temerloh).ada ketam lagi!!so apalagi kan..taram je lah!! after bergambar ngan Tuan Pengetua kat lobby, sampai satu bas pemain-pemain bola pahang..me tak kenal sorang pun..tapi kalau Safee Sali ke yang turun dari bas, harus aku memula ajak dia bergambar!!haha..
Isnin nanti ada majlis Persaraan peringkat sekolah pulak..me di tugaskan utk setting VIP table..'senang sangat tu'..:(:(:(..tolonglah..mentang-mentanglah aku bekas budak hotcat, biasa buat serving, asik-asik bagi aku tugas nih..aku tak mo dah lah!!!cuba bagi aku melawa je hari tu, sure aku suka..biarpun tak lawa..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...