my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Sunday, October 09, 2011

mood mengemas kembali..

this weekend saya tak kemana2..just duk umah..mengemas mana2 yg patut..kemas umah, kemas bilik, kemas baju2 kurung..yelah, baju2 kurung moden semua sy dah simpan dlm kotak coz shape tak brp nak sesuaisss..sudah gem-gem gitu!!baju2 kurung lama pun saya dah masuk kotak..banyak baju kurung baru yg akan menyusul di thn 2012 nanti..InsyaAllah..
rekod betul hari nih coz saya melipat 3 bakul kain sensorang..hahaha..tobat dah..tk mau simpan kain2 dalam bakul dah..after this, lepas angkat, terus lipat..naik sakit pinggang aku melipat kain2 yg berlambak itu!tp bila tgk baju elok bersusun n bersangkut, sejuk sket hati..berbaloi2 cuti di hujung minggu nih..
bilik menggosok saya, sudah dikemas oleh suami..yelah dgrnya sedara lepeh nak tumpang dirumah next week..deme nak bergilir menjaga abah deme di hospital..jemputla datang ye..saya suka bila ada yg sudi datang kerumah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...