my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Tuesday, October 11, 2011

mamat super poyosss....hampeh dot net!!

mmg geram tahap gaban betul ngan mamat sorang nih...ko tu jaga je lah bini ko yg mmg dipam-pam-pam-pam mcm hot air balloon tuh!!tak yah sebok2 nak cakap aku gemokkk la, nak cakap aku muka kembang la..woihhh..stress aku skjap..mmg le aku mengaku yg aku ni sudah gemokk, tp jgn la sampai mcm nak memalukan aku pulak...ckp kuat-kuat..2 kali pulak tu!dulu masa aku kurus, ada yg cakap kenapa kurus sgt..macam papanlah..macam org sakit lah..skrang aku tembam sikit ja..ada jgk yg complaint..woihh..please la..aku tak perlu langsung opinion longkang ko tuh...takyah sebok2 nak jaga tepi kain aku..suami aku pun tak pernah sentuh bab gemokk-gemokkk ni ye..sekali lagi ko ckp kat aku macam tu..sure perang dunia meletus la di afzan chenor!!!aku mmg tak sabar dah nak mengeluarkan bom2 nuklear..habis ngan bini2 ko aku sembur kang!!hangin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...