my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Thursday, October 06, 2011

minggu busy tahap gaban!!

lama rasenya tak update..huh..so many work to do!!last week duk ngadap pc je, key in markah percubaan spm..then print out n buat 10 salinan..settle satu kerje.
then, lengkapkan profil sekolah pulak..haru..semua subjek aku buat semua..gila kuasa sgt..hahaha..aku bukan gila kuasa ok...tp kalau mintak sorang2 buat, minggu depan sure ada yg tak lengkapkan lagi..senang, baik aku je buat..takde problem..tinggal 2 subjek je lagi tak siap..
setiap malam, aku sepatutnya kena ngadap sekali lagi pc, untuk key-in markah trial spm dalam online lembaga peperiksaan pulak..tp aku rasa, cukup2 le aku sebok kt sekolah kan..so bila malam tu aku lebih banyak melayan kerenah aku sendiri...jahit manik le pulak kan!!tinggal sikit je lagi nak siap..aim nak pakai baju bermanik itu next week..berjaya jgk aku jahit manik mcm yg kat butterflybeads.blogspot tu..
hari ni meeting post mortem trial spm..waduhhh, tiga jam duk dalam bilik meeting..mau tak sakit..dalam meeting tu, ada le jgk rumusan n tindakan yg patut diambil utk spm tahun ni..sure, mmg aku bekerja keras utk bebdk katering aku..nak sgt tgk diorg lulus dgn cemerlang..harus jadi macam tarzan setiap kali dalam kelas..12 masa seminggu dok bercakap, menjerit, bercakap,menjerit..perit tekak. takpe le, harap pulangan nye membanggakan!!tak sabar nak tunggu sabtu coz aku boleh berehat sepenuhnya!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...