my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Sunday, May 15, 2011

WARIS

sabtu baru ni ada buat kenduri doa selamat n tahlil di rumah mak..dianjurkan oleh Badan Kebajikan Warisan Ismail or WARIS je lah singkatannya...nama ismail ni diambil sempena nama arwah atuk saya which is ayah kpd my mum..anak2 nya ramai so ramai le adik beradik mak saya..bila dah ramai n masing2 bersemangat, tertubuhlah badan kebajikan ini...
pepagi hari lg dah bagun n kemas umah dari luar sampai ke dapur..ponat den!my dear hubby basuh toilet n bersihkan kipas n airkon kt bilik..mmg feveret dia bab2 mengemas mcm tuh..mak sedara saya a.k.a mak jang ditugaskan sbg head chef,dia mmg tak kesah pun..org dh biasa buat katering!!the food was superb..sodap!!bertambah2 makan coz ada sambal belacan mangga cincang..berasap jap..ramai gak le org datang...tp ada gak mak2 sedara saya yg tk dpt dtg...tk tau le nape.
11 jun ni ada mesyuarat agung WARIS..maybe akan dijalankan di rumah saya lagi...saya suka bila beramai ni..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...