my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Monday, May 16, 2011

selamat hari guru

agenda dipagi 16 mei..
mmg tunggu my dear hubby masuk bilik utk bersiap n i plak cepat2 keluar bilik n masukkan hadiah hari guru dlm beg laptop dia...masa ni mmg berdoa supaya dia tak bukak beg kat umah..bior dia terkejut bila sampai sekolah...syukur,mmg dia tk sedar langsung saya letakkan something dlm beg dia...

agenda di sekolah...
syukur alhamdullilah,thn ni thn yg kelapan saya dapat menyambut hari guru..spt kebiasaan, pepagi hari tu nyanyi2 lagu negaraku,lagu negeri pahang n yg ditunggu2...lagu kami guru malaysia...setiap kali nyanyi lagu ni,mmg teringat kt one on my good friend..masa maktab dulu,kalau setiap kali perhimpunan,wajib nyanyi lagu ni...n dia sesuka ati je tukar2 lirik..it was really funny!!abis je nyanyi tu...i dapat call dari my hubby..hehehehe..sori ye bang..saya tipu abg..tipu ada sebab!!saya tau dia sememangnya tidak marah!!(masa nak beli hadiah ni...ada le sikit saya menipu dia hehehe) ada kad...aiman tulis selamat hari guru ayah..so sweettt..
tahun ni pertama kali saya dapat hadiah kain pasang..pelajar katering saya yg hadiahkan...terima kasih!!mmg sebak betul tadi..dlm takde duit,tp deme ttp beli utk saya!!TQVM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...