my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Monday, May 14, 2012

ntah..tak tau rase apa..






hari ni mmg rase down betul...mmg tak bersemangat langsung..start kelas 8.10 pg td, rase cam lemau je..then next class start at 11.10 am till 2 pm..jaga budak tgh mid year exam..berganda lemau aku!!boleh aku lena masa jaga bebdk ni jawab exam tadi..bila terjaga, buat-buat muka selamba je..tp sumpah aku malu wehh!!kenapa aku mcm ni hari ni?ok..maybe bcoz:
1. aku rase penat..every week balik kampung..sepatutnya last week just stay kat rumah je..tp disebabkan my sis in law ada hal n tak boleh balik ke Raub, so my hubby kena balik..ok, me faham..dah tanggungjawab dia..me akur..:) then, berlepas je dari Raub hari Ahad tu, kami ke Gombak..hubby ada nak cari barang n terus la ke Ampang sekejap..ada kedai Pak Arab kat situ..hubby nak cari barang dia jugak..n me boleh gak la cuci mata nengok abaya kat situ..after settle, dinner n terus balik..sampai rumah, dalam pukul 10 pm, terus gosok baju n zzzz...mmg penat sungguh!
2. aku rase frust bila dgr one of my friend 'berterus terang' ttg hal 'itu' sambil ketawa n tersimpul-simpul malu..tak faham tak pe..cukupla aku je yang paham..kenapa yek? dulu pun dia mcm gitu..sekarang pun mcm gitu jgk..nak buat aku jeles ke or nak tunjuk dia lebih bagus or hebat or marveles or super?..ohhh..i really don't know..me? take a deep breath..again..n again..try to be positive but why..i can't!!! 
ada satu lagi perkara yg buat aku rase takde mood today..yg tu mmg aku takleh nak declare kat sini..that is very personal...me really need personal therapy now!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...