my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Friday, December 02, 2011

sesi luahan sekejap..

aku hangin betul kalau org duk menghina..mencaci bangsa sendiri nih!!!aku mmg la bukan org yang arif berpolitik..tp sebagai rakyat malaysia, aku menghormati kerajaan yg memimpin negara..yelah, aku pun makan gaji dgn kerajaan jugak..so far, mmg la kekadang ada jugak la kureng berpuas hati, tp idok le sampai aku nak menghina tak tentu pasal..mungkin aku dibesarkan dalam keluarga yang menyokong kerajaan, walau org mengutuk, hati aku ttp tak boleh terima yang lain..itulah aku!!kenapa aku keluarkan entry ini??..sbb tadi dalam fb ada sedara terdekat aku menghina kerajaan!!kenapa yek..org terpelajar..tp boleh menggunakan perkataan bodoh kepada bangsa sendiri..aku mmg geram..kalau tak suka, cukup stakat diri sendiri sahaja yg tau...dulu masa jadi org yg bekerja dengan kerajaan, boleh pulak tayang muka, nak mintak sumbangan... mintak ngan siapa..ngan pemimpin kerajaan la..!!..bila dah pencen,lupa segala sumbangan yg telah diberi!!manusia apakah itu??walaupun aku tidak menyokong yang the other side, tp selagi aku insan yang waras, aku akan menghormati manusia sebangsa dan seagama aku..takkira la dia pegang bendera hijau atau biru laut sekalipun yekk...
*ohhhh...jiwaku sudah sebati ngan biru yg lagi satu itu..:))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...