my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Monday, December 05, 2011

ku bahagia!

pagi ni sedang saya melipat kain yang setinggi gunung itu, saya on laptop dengar hot fm online..bukak2 je, terus ada lagu KU BAHAGIA..wah aku suka!!teringat zaman maktab dulu, dok berdancing ngan my housemate bila dgr lagu ni..siap buat step bagai..nak pulak masa tu mmg tgh hangat filem Ada Apa Dengan Cinta..berkali2 dok putar lagu ni je..
ada satu lagi lagu yg ngetop masa zaman maktab dulu..lagu les ketchup..sikit2 aselehe..sikit2 aselehe..ada tu, masa minggu orientasi, ada lah pelatih maktab ni makan coklat dalam dewan,rasenya time riadah, didendanya budak tu menari aselehe atas pentas..huihh..kalau aku lah, mau menangis kalau kena macam tu..tp minah tu selamba je menari..so bila tgk minah tu enjoy,kami kat bawah pun sama menari ngan dia..lepas je minah tu kena macam tu, aku mmg sentiasa beringat la..sepanjang minggu orientasi aku beringat, silap2 kang aku pulak kena aselehe!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...