my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Thursday, November 24, 2011

macam-macam..

lepas je majlis anugerah kecemerlangan tu, kami packed barang utk balik ke kuantan pulak..sampai kuantan, terus ke rumah mak..tak keluar kemana pun coz hujan sepanjang masa..isnin pagi, gerak balik pekan sekejap..tgk tanah abah yang akan saya dirikan rumah nanti..tak ramai org lagi buat rumah area tu..takut jgk..hold dulu la nampak gayenya! isnin malam,tgk live from glora bung karno..sekejap ngat duk depan tv..mmg jiwa aku tidak kuat!!deborrr tahap max ye..so me decided duk dalam bilik bersama 3 org kakok n bergossip..keluar masuk bilik coz mmg hati sangat tidak tenang..itulah penangannya bila harimau muda lawan garuda muda!!sampai time penalti..yes mmg gue debor atas lagi dari tahap max..tatau tahap ape dah..harus gue 3 beradik pompuan hanya mendiamkan diri didalam bilik..tentiba berlari anak sedara melompat..malaysia dapat emas!!!ibu segala emas..huhuhuhuhuhuhu...aku sukakkkkk...aku sukakkkkk!!!CONGRATULATION HARIMAU MUDA!
selasa malam, bawak syakir makan eskrim kat teluk cempedak..dgn angin yg kuat..fuhh..serius nyaman!
rabu petang, i check-in di swiss garden resort n spa di sungai karang, balok..dekat je ngan rumah mak..dlm 30 minit je..tp coz malas nak pi sampai cherating tu..so kami booked saja hotel ni..kami booked bilik yg ngadap pantai..tingkat atas..hajat nak nengok sunset..sunrise..unfortunately, hujan amat le lebat..so matahari tadak!!hajatku tidak kesampaian..InsyaAllah, saya maybe akan ke area sini lagi this coming december!!harap-harap dah tak hujan..
view from my room

tetap beraksi ultraman..hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...