my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Sunday, November 06, 2011

berkorban di aidil adha

Syukur Alhamdulillah..dapat jugak saya berkorban di aidil adha thn ini..last minute masuk nama utk berkorban,nasib baik ada lg bhg yg kosong..itulah namanya rezeki..lepas makan n bergambar adik beradik,bawak ibu mertuaku ke masjid..biasalah,dia antara org kuat utk masjid dikampung..nak bergotong royong memasak katanya..saya pergi utk buat akad berkorban,kata ustaz,seeloknya org yg nak berkorban itu sendiri yg melafazkan akad itu,tp malangnya,kami sampai lewat,dah siap korban lembu kami..telah diwakilkan oleh sedara mak jugak..takpelah..janji hajat saya berkorban thn ni dah terlaksana..semoga saya dimurahkan lagi rezeki pada thn2 akan datang..InsyaAllah,jika ada rezeki n kesempatan,saya ingin lagi berkorban thn depan..turn di kuantan pulak!


Published with Blogger-droid v2.0

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...