my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Wednesday, September 21, 2011

weekend at Bandung.

bersyukur sgt kerana dengan izinNya, saya dpt pergi ke bandung sekali lagi..this is the 3rd time me jenjalan ke bandung nih..kali ni lebih seronok coz suami n anak ada ikut sama..tp ada sket sedihnya, mak dan abah yg sepatutnya pergi sama, tk dapat pergi..huhu..mak masih di hospital n abah sebuk ngan open house boss dia..Dato' Seri Najib.So, kami ke bandung 6 org je lah..kali ni pergi jenjalan saya senyap2 je..malas nak kecoh2 kat sekolah..cuma kerani n kakok2 kat sekolah yg super duper sporting je tau..bila dh balik ke mesia ni, jamu diaorg ngan bergelan keju n kek kukus, baru lah depa tau!!some of them marah jgk coz, dorang nak kirim beli telekong..sori le kenkawan yek!!
this time, me bawak duit belanja sket je.. first time pegi bawak 7 juta..ha ambik kau!!haha..juta rupiah ok..2nd time bawak 5 juta n this time mmg nak bersederhana..3 juta rupiah sahaja..coz rase2nya mcm tak nak membeli sgt, tp bila dah sampai sana, haru jadinya!!hahaha..mmg tak ingat dunia, nak pulak masuk factory outlet dia especially Rumah Mode..saya sgt2 teruja ok!!byk juga saya membeli utk diri sendiri..kain pasang je dah 5 pasang,telekong ngap 2 pasang n 2 helai jeans n selebihnya t-shirt n blause..mmg berbaloi kali ni..sampai dah muflis..langsung takde duit endon dalam poket seluar..sama je suami isteri..
suami saya pun dah jatuh centa ngan bandung..actually he loves shopping!!kalau ada rejeki lagi lepas ni, dia ajak lagi ke bandung!!ok..saya mmg takkan pernah jemu kesana..:)tp kita pergi tpt yg i idam2 kan dulu ye abg..hehehe.
next destination..tungguuuuuuu!moga ada la rezeki yg dtg bergolek..golek..golek..golek..lagi lepas ni!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...