my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Monday, September 05, 2011

kenapa begini???

saya sangat marah..terkilan..terkejut..ntah le..mcm2 perasaan ada sekarang nih..saya marah kerana hal yang dah settle, tp dipanjangkan oleh orang yang tidak ada apa2 kaitan pun dengan kejadian yang berlaku..hangin aku!!cara ko komen mcm wan aku mmg ajar cucu2 dia jadi kurang ajar??sori ok..walaupun wan aku dah lama meninggal,tp aku masih ingat, wan aku mmg tak pernah jugak ajar aku jadi org kurang ajar! aku ttp memikirkan hati2 org yang akan membaca bila aku up status/komen dalam fb!lagipun aku rasa fb bukanlah satu medium yg baik utk kita melepaskan marah n mencaci org terutama keluarga sendiri..itu opinion aku lah..so aku nekad takkan up ape2 status or komen yg boleh buat sedara-mara aku sentap...walaupun aku mmg sentap dgn apa yg ko komen dlm fb tu!! penat mak bapak aku hantar belajar dulu, kalau aku tak dapat menilai apa yg baik n apa yang buruk!!!ko ada sebut pasal keikhlasan..ko paham tak maksud keikhlasan tu?? cuba ko bukak kamus dewan try to find out the meaning, then just look at the mirror and ask urself..tolonglahhhh!!apa yg keluarga aku buat mmg ikhlas langsung takde udang di sebalik batu okk..coz we love our family!!our WARIS!!please don't spoil it!kita bukan baru sehari dua berkeluarga..dah lama..dan kita pernah bersahabat baik dulu..bukan stakat sepupu ok!!so, seeloknya,biarlah settle benda ni...biarpun ko dah removed aku dlm friend list ko,suka hati ko lah kan, fb ko....tp bila ko yg removed aku, it means ko dah tak nak bersedara ngan aku adik beradik..cuma aku nak benda ni clear, takde sengketa n back to normal!itu dah cukup buat mak aku happy semula!!!kenapa jadi begini sedangkan dulu kita boleh huhahuha sesama kita?jika ada ketidakpuasan di hati, elokla diluahkan supaya perkara begini tk terjadi utk kedua kalinya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...