my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Saturday, November 03, 2012

Cerita saya di minggu yg sebok ini....

Phewwwww...penat weh..harini la baru boleh bernafas sket..start isnin haritu sampai la khamis..stay back kat sekolah..menyiapkan kerja-kerja yg sepatutnya diuruskan oleh s/u spm..paling lewat aku sampai kat rumah pukul 6.40pm..nasib baik dpt hubby yg sgt understanding..tapaukan makanan then lepas makan, solat..then apalagi..zzzzzz la!!!4 hari aku jd tak berapa betul sket..tambah pulak kena jadi teacher on duty this week..walaweiiiii berganda kerja..penat yg amatss!!Semalam dtg la rombongan ketua pengawas nak check dewan..dah serahkan segala dokumen berkaitan..rasa ringan sket kepala..dan semalam jgk, baru rasa happy sket nak on fb..
Harini, genapla umur saya 34thn..syukur Alhamdulillah..semoga saya diberikan kesihatan yang baik olehNya, diberkati olehNya, dimurahkan rezeki dan semoga saya dipanjangkan umur...aminnnn
Harini jgk ada majlis Penyampaian Hadiah tadika syakir aiman..Alhamdulillah..mama proud of u sayang..be a good boy ye..sangat kagum dgn dia..lead utk persembahan tadi..bacaan didalam solat, ayat hafazan n nasyid..dan yg paling saya sebak, dia dpt Anugerah Tokoh Pelajar..tak kiralah baru level tadika pun, tapi sebagai mak, saya rasa sangat bersyukur..Alhamdulillah..semoga anak mama menjadi insan yang berguna satu hari nanti..inilah hadiah yang paling bermakna di hari jadi mama sayang..
.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...