my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Monday, August 20, 2012

Salam aidilfitri

Syukur kehadrat Ilahi saya masih berpeluang untuk merayakan lebaran tahun ini..tahun ni bila dengar takbir di malam raya, seriously gue cukup tersentuh..raya tahun ni sangat tragis gitu!!
Something bad happen to my family....cannot  reveal here okeh..
This year saya menyambut lebaran di raub..dirumah ibu mertua..masa dulu-dulu kira  kalau raya jauh ngan mak abah tu ala-ala sedih la kan..tp sekarang tidak lagi..suka sesgt dapat beraya kat raub..sgt meriah..preparation nak raya..fuhhh...buat rendang, rebus ketupat, buat sambal hitam, buat serunding ikan, kari ayam..hahaha heaven!!.walaupun penat tapi sgt-sgt-sgt seronok..me mmg pueh hati!!!
Hari ni, 2syawal, me balik ke rumah mak di kauntan..esok ada reunion ngan ex-classmates di Pekan..can't wait!!update later ye bebeh..gue stress update via ipad ni..bikin gue panas hati je!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...