my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Monday, February 27, 2012

madu + habbatussauda + sarang burung walit

ok..topik hari ni cam ala2 kearah hidup sehat sket ye..last friday, me pegi buat refleksiologi..hah!ambik ko zetty..bukan main banyak penyakit ko ye..sedar la diri sikit..ok-ok..sekarang, me sudah hampir insaf..hehehe..beli la madu yang dah bercampur ngan habbatussauda dan sarang burung walit...suggested by tukang refleksiologi tu...aku ni bukan la jenis yg suka sgt mkn benda2 mcm gini..tp bila memikirkn umurku sudah tua, ku gagahkan juga utk minum setiap malam..and bila dah beratus ku laburkan utk beli madu itu, en suami sudah beri warning..mesti diminum, bukan utk dipandang ye zetty!!ok sayang...u tolong ingatkan i kalau i terlupa ye..:).
saya pun tak tau apa benefits habatussauda n sarang burung walit itu..tp yg pasti apa yang saya buat ini,utk kecergasan saya juga...semoga misi saya berjaya..hanya Allah sahaja yang tau, apa keinginan saya sekarang ini..ye, saya sedang berusaha kearah itu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...