my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Monday, August 01, 2011

novel oh novel..

lately ni, aku mmg soka gilerss baca novel..kalau dulu, pilih2 gak penulis..kalau samsiah mohd nor ke..aisya sofea ke..norhayati berahim ke..mmg terus beli..tapi sekarang ni, i dah tak kesah..penulis2 muda pun ok..yg penting i enjoy baca..tak suka yg terlalu emo sangat..nanti i stress!hehe..
bulan ni baru beli 2 novel..so far, saya suka novel yg pertama tu..yg kedua, novel hasil aisya sofea..tak baca lagi..rasa macam nak simpan dulu..kalau aisya sofea ni, takleh baca cepat2..kena feel!tq abang, kerana faham saya..hehe..tak pernah marah bila saya dok ngadap je novel..n boleh pulak belanja beli novel2 nih..very the supportive kan!!sayang abang!!nanti, kalau kita balik kuantan, belanja lagi novel ye..:))
last month, 4 novel dah saya beli..teringin nak buat koleksi macam dolu-dolu..harus ku kutip semula novel2 yg telah dipinjamkan kepada kakak2 tersayang...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...