my love for you is a journey..starting at forever and ending at never

Monday, April 18, 2011

saya mc hari ni

wuihhh..angin punya pasal, terpaksalah saya ambik mc hari ni..sakit2 pun ai pegi jugak sekolah..tp dalam pukul 9,mmg takleh tahan dah aih..member hantar pegi klinik dapat mc then balik rumah..kereta tinggal kat sekolah then ptg bila dah ok baru pegi sekolah semula ambik kereta.
ni masih lagi terasa fenin2 tp syukur dah tak rasa nk muntah dah...bila sebut bab muntah ni..grrrrr geram btul aku kat sorang minah ni..kita tgh sakit,sebuk ckp muntah sebab ada apa2 tu..wei, aku tau le,kalau aku ni morning sickness or not!!!takyah sebokkkkkkk!!!!pastu ada pulak ckp,tak teringin ke nak ada anak? what a stupid question!!!woi, kalau aku nak anak sekalipun, takdenye aku nak buat announcemant AKU NAK ANAK!kalau dah takde rezeki lagi, aku redha jelah...emosi sekejap ok!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...